تاريخ : پنج شنبه 29 اسفند 1392 | 11:32 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

گل های بازی: شالکه ۱-۳ رئال (برگشت ۱/۸ نهایی چمپیونز لیگ)رئال مادريد يك پيروزي شيرين ديگر را در مقابل شالكه تجربه كرد تا در مجموع 9 بر دو به تيم آلماني غلبه كند .

رئال بدون آن كه عناصر اصلي خود مثل په په ، مارسلو ، كارواخال ، دي ماريا و مودريچ را خسته كند توانست كه شالكه را مغلوب سازد و حالا با نيرويي مضاعف آماده الكلاسيكو شود .

گرت بيل و كريستيانو رونالدو در اين بازي خوش درخشيدند . اولي با استارت هاي انفجاري و پاسهاي بي نظيرش و دومي به خاطر دو گلي كه زد و مقتدرانه با سيزده گل در هفت بازي ، ركوردي جاودانه را در چمپيونزليگ ثبت كرد .

رئال در نيمه اول كم دقت بود . موراتا چند موقعيت عالي را به بدترين شكل خراب كرد تا تك گل رئال به پاس عالي گرت بيل و ضربه دقيق كريستيانو در موقعيت دروازه خالي خلاصه شود .

ديگر اتفاق بد نيمه اول مربوط به مصدوميت خسه رودريگز بود . مصدوميتي كه در اولين معاينات به نظر مي رسد كه جدي باشد و اين احتمال وجود داشته باشد كه اين جواهر فصل را از دست بدهد . گل خورده رئال در نيمه اول نيز توسط سرجيو راموس به ثمر رسيد كه مسير را منحرف كرد و دروازه ايكر را گشود .

در نيمه دوم ،‌رئال مادريد بهتر و سرحال تر بازي كرد . رئال دوباره مثل دور رفت ، تيم غالب ميدان بود ، هر چند كه بر خلاف آن بازي زياد از موقعيت هايش استفاده نمي كرد .

بالاخره اين كريستيانو بود كه روي يكي از آن حركات مخصوص و استارت هايش توانست كه دروازه حريف را بگشايد . روي حركتي ديگر و با فراري ديگر اين موراتا بود كه به لطف حركت كريستيانو و پاس گل گرت بيل توانست كه دروازه حريف را در موقعيتي نسبتا دروازه خالي بگشايد و بالاخره طلسم موقعيت هايي كه خراب كرده بود را بشكند .

رئال مادريد بدين ترتيب اقتدار خود را به اروپا نشان داد و نشان داد كه حتي براي يك بازي به ظاهر تشريفاتي نيز اهميت زيادي قائل است . رئال در اين بازي سه گل انفجاري را زد ، با سه فرار و سه ضد حمله .

با كريستيانو و بيل در غياب يار غارشان ، بنزما خوش درخشيدند . اولي با دو گل و دومي با دو پاس گل . موراتا از سويي با موقعيت هايي كه در اين بازي خراب كرد نشان داد كه هنوز راه زيادي در پيش دارد و شايد رفتنش در تابستان آينده با هدف تجربه اندوزي ضروري باشد . كاسميرو يك بار ديگر نشان داد كه چه هافبك درجه يك و مطمئني است و خط دفاعي هم به خصوص در نيمه دوم مطمئن بود .



تاريخ : چهار شنبه 28 اسفند 1392 | 10:2 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

دانلود===>  لینک


تاريخ : یک شنبه 25 اسفند 1392 | 16:9 | نویسنده : |

عکس های ادیت شده و گیف از بازی با مالاگا

 

سلطان زده تو کار خط :دی خط های جدید سی آر سون



تاريخ : یک شنبه 25 اسفند 1392 | 16:7 | نویسنده : |
تاريخ : پنج شنبه 22 اسفند 1392 | 18:12 | نویسنده : |

اریسن ژرمن از دور برگشت مرحله 1/8 لیگ قهرمانان در پاردو پرانس میزبان لورکوزن بود.

پاری سن ژرمن با برتری قاطع 4 - 0 در بازی رفت تا حد زیادی خیالش از بابت صعود از این مرحله جمع بود.
در نیمه اول بازی لورکوزن نمایش قابل قبولی داشت و خیلی زود به گل دست یافت، اما برتری آن ها زیاد دوام نیاورد. در ادامه لورکوزن در دقیقه 28 صاحب ضربه پنالتی شد، اما سیریگو ضربه پنالتی زیمون رولفس را مهار کرد.

نیمه دوم لورکوزن نتوانست همانند نیمه اول خوب ظاهر شود و خیلی زود دروازه اش باز شد. در ادامه با اخراج امره جان کار برای یاران سامی هیپیا سخت تر شد. در دقایق باقی مانده پاریسی ها بیشتر سعی در اداره بازی داشتند و با نتیجه قاطع 6 - 1 به جمع 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان راه یافتند.



تاريخ : پنج شنبه 22 اسفند 1392 | 13:2 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

http://content.mcfc.co.uk/~/media/Images/Home/News/Team%20News/2013-2014%20season/Away%20Games/Barcelona%2012%20March/ruben-right-PA-19278095.ashx?h=450&w=800

 

 

مانوئل پيگريني در دوئل شب گذشته با بارسا هرچه تلاش کرد،‌ نتوانست باخت 2 بر صفر بازي رفت از مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمان اروپا را جبران کنند. چرا که بازيکنان تحت امر او در نيوکمپ، زمين تيم اسپانيايي نيز 2 بر يک باختند.

به نقل از فارس، وي به خاطر ناراحتي باخت مجدد در کنفرانس مطبوعاتي شرکت نکرد و «روبن کوسيلاس»، ‌دستيارش را به جلسه مطبوعاتي فرستاد.

اين مربي اظهار داشت: نيمه دوم فرصت‌هاي خيلي خوبي داشتيم. اين در شرايطي بود که فقط يک مهاجم نوک حمله داشتيم. مقابل تيمي مثل بارسلونا نمي‌توان از دقيقه يک تا 90 تهاجمي بازي کرد. چون چنين حريف قدرتمندي از کوچکترين غفلت نهايت بهره‌برداري را به عمل مي‌آورد.

کوسيلاس ادامه داد: ما باختيم و حذف شديم اما خوشحاليم که بازي بسيار خوبي ارائه کرديم.

در اين ديدار ليونل مسي 67 و دني آلوس 90 براي بارسا و ونسان کمپاني 89 براي من‌سيتي گلزني کردند.

در دقيقه 78 اين مصاف پابول زابالتا از منچسترسيتي از زمين اخراج شد.



تاريخ : پنج شنبه 22 اسفند 1392 | 13:0 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |
رئال مادرید در لیگ ، به طور متوسط هر 32 دقیقه یک بار موفق به
 
گلزنی شده ! میانگین گل در هر بازی ، 2.8 گل بوده !
 
76 گل در 27 بازی امار فوق العاده ایه که مثلث هجومی BBC ،تونسته
 
49 گلش رو به ثمر برسونه !
 
در کل 114 گل در 42 بازی که میشه 2.71 گل در هر بازی
 
رئال الان بهترین خط حمله در لالیگا و لیگ قهرمانان رو داره
 
در کل 42 بازی هم ، 32 گل خوردیم که میشه 0.7 گل خورده در 
 
هر بازی،امار گل خورده هامون بیشتر بخاطر اوایل فصله که خدا رو شکر
 
الان وضعیت خیلی بهتر شده  !
امسال 14 بازیکن متفاوت برای رئال مادرید گل زدن !
 
با گلزنی مارسلو در دیدار مقابل لوانته تعداد گلزنای رئال در این فصل به 14 رسید .
 
رونالدو 38 گل (24لیگا-11اروپا-3کوپا)
بنزما 21 گل (15لیگا-4اروپا -2 کوپا )
بیل 14 (10لیگا - 4 اروپا ) (بهترین پاسور تیم در لالیگا )
 
ایسکو 9 
دیماریا 9(هر رقابتی 3 گل زد ) (بهترین پاسور اروپا )
خسه 8 (2گل تا رکورد فصل اول رائول )
 
په په 4 (بهترین سال فوتبالیشو داره طی میکنه )
موراتا 3 ( گل مقابل لوانته بازی رو بهمون برگردوند )
لوکا 2 ( بجز پشت 18 کار دیگه ای نداره :))))
ایارا 2 (تنها گل های دوران باشگاهیش هم هست )
 
خدیرا - راموس - آربلوا - مارسلو هر کدوم 1 گل !
 
کیا موندن ؟ کارواخال - واران - ناچو - فابیو -کاسمیرو و ژابی
 
اینا هم میزنن تا آخر فصل !!!!!
 
واران به کی بزنه ؟؟؟؟ خخخخ
 


تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1392 | 18:34 | نویسنده : |

امروز تولد 26 سالگس فابیو هست

از 13 سالگی وارد تیم نوجوانان ریو اوه در پرتغال شد و 2005 به تیم

بزرگسالانش اومد ! 2007 به بنفیکا رفت و تا 2011 باهاش قرارداد بست 

بعد از 7 بازی که برای این تیم انجام داد ، قرضی به ناسیونال پرتغال رفت 

و 1 سال بعد به زاراگوسای اسپانیا اومد و بعدش دوباره به ریو اوه 

برگشت و بعد از 16 بازی ، سال 2009 به تیم اصلی خودش ( بنفیکا)

که باهاش قرارداد داشت رفت و 2 سال اونجا بازی کرد ، سال 2010

کارلوس کی روش اسم فابیو رو در فهرست تیم ملی پرتغال برای

جام جهانی قرار داد ، 2011 هم به رئال مادرید اومد و الان با ماست !

کوئنترائو 3 ماه دیگه در برزیل ، دومین جام جهانی خودش رو تجربه

می کنه !

دفاع چپ خوب تیمه و امیدوارم نگهش داریم  !

پ.ن : داستان تیمای باشگاهیش خیلی پیچیده بود ، امیدوارم گیج نشید و بدردتون خورده باشه

 

تولدش مبارک ♥



تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1392 | 18:31 | نویسنده : |

hi-res-dab081eccc0ebbd5359202d37102ef6b_crop_north

مرجع خبری مای رونالدو

شنبه شب گذشته در هفته بیست و هفتم رقابتهای لالیگای اسپانیا، تیم بارسلونا در روزی که با ۸ بازیکن اصلی خود به میدان رفته بود، در کمال ناباوری با یک گل در برابر میزبان رده هجدهمی خود تیم رئال وایادولید شکست خورد تا شاگردان تاتا مارتینو شانس نزدیک شدن به رئال مادرید در صدر جدول لالیگا را از دست بدهند. این دومین شکست آبی اناری ها در سه هفته گذشته بود، آنها سه هفته قبل با حساب ۳-۱ در زمین رئال سوسیداد باخته بودند و حالا با شکست این هفته به نظر می رسد که کاتالانها وارد یک بحران شده اند.
بلوگرانا ها در حالی این بازی را به حریف خود واگذار کردند که تک گل این بازی در دقیقه ۱۵ برای وایادولید به ثمر رسید و ستارگان بارسلونا نتوانستند در ۷۵ دقیقه باقی مانده از زمان بازی، راهی برای رسیدن به گل پیدا کنند و مانع از شکست تیمشان شوند. جدا از عملکرد ضعیف خط حمله کاتالانها، دیوار دفاعی این تیم هم روز خوبی را پشت سر نگذاشت، این بازی به خوبی مشخص کرد که خط دفاعی بارسلونا دارای چه نقاط ضعف بزرگی است، بازی در برابر وایادولید به درستی نشان داد که کمربند دفاعی بارسلونا می تواند در ادامه مسیر باقیمانده از فصل مشکلات زیادی را برای آنها بوجود بی آورد.
 
در لحظه به ثمر رسیدن گل تیم وایادولید، مدافعین بارسلونا به کررات دچار اشتباه شدند، قبل از ضربه نهایی فاستو روسی توپ بارها در اطراف محوطه جریمه بارسا ضربه خورد و نهایتاً در حالی که مدافعین بارسلونا سردرگم به نظر می رسیدند، با دفع ناقص آدریانو، توپ به مهاجم وایادولید رسید تا این بازیکن به راحتی توپ را به سمت چپ دروازه ویکتور والدرز بفرستد و موجب شکست تلخ شاگردان تاتا مارتینو شود. در لحظه به ثمر رسیدن این گل، جرارد پیکه رهبر خط دفاعی بارسلونا، مانند یک فرد یخ زده سر جای خود ایستاده بود و تنها نظاره گر باز شدن دروازه تیمش بود.
 
 هرچند که خط دفاعی بارسلونا در بیشتر اوقات این فصل عملکرد خوبی داشته است، اما نباید از این نکته غافل شد که در بازیهای حساس پیش روی کاتالانها مانند دیدار این هفته برابر منچستر سیتی یا بازی مهم ال کلاسیکو، این قبیل اشتباهات می تواند منتهی به از دست رفتن یک جام برای آبی اناری ها شود.
 
نکته دیگر این است که، به نظر می رسد تاتا مارتینو در حال حاضر دچار یک واماندگی تاکتیکی در تیمش شده است، به ظاهر او در شرایط حساس نمی تواند گره کور بازی شاگردانش را باز کند و همین امر در بازی برابر سوسیداد نیز به خوبی قابل مشاهده بود، در آن بازی هم مانند دیدار در برابر وایادولید، به خوبی مشخص بود که مارتینو قصد دارد تا از یک سیستم چرخشی مناسب در تیمش استفاده کند، اما آنجا هم در انجام این امر ناموفق بود، اینطور به نظر می رسد که او نمی تواند به درستی افکار تاکتیکی خود را در تیمش پیاده کند و همین امر موجب سردرگمی بازیکنان بارسلونا شده است و همین سردرگمی موجب بروز اختلاف و شاید تنش در میان ستاره های بارسلونا شده است، تنشی که اگر در نطفه خفه نشود، بدون شک باعث رنگ باختن تمامی رویاهای این فصل کاتالان ها خواهد شد.
 
بعد از شکست بارسا در برابر وایادولید و پیروزی رئال مقابل لوانته، اختلاف در صدر جدول لالیگا به ۴ امتیاز رسیده است، حالا دیگر همه چیز به ال کلاسیکو بستگی دارد، واقعیت این است که مهمترین دیدار فصل آبی اناری ها بازی برگشت در برابر دشمن دیرینه اشان یعنی رئال مادرید خواهد بود، در صورتی که کاتالانها نتوانند سه امتیاز آن بازی را کسب کنند، می شود با قاطعیت گفت که آنها قهرمانی این فصل لالیگا را از دست داده اند، اما در صورتی که بلوگراناها فاتح نبرد ال کلاسیکو شوند، رقابت شانه به شانه دو غول متمول فوتبال اسپانیا تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

 



تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1392 | 18:13 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

مدیر برنامه های آردا توران فاش کرد که این هفته تعدادی از باشگاه های لیگ برتری برای جذب بازیکن اتلتیکو مادرید با او تماس گرفته اند.

احمد بولوت که صحبت هایش در روزنامه انگلیسی Metro منتشر شد، گفت: "ما از یک باشگاه انگلیسی پیشنهادی دریافت کرده ایم. در هر انتقال، دو طرف وجود دارند، باشگاه و بازیکن، و تصمیم گیری به عهده آنهاست. آردا در یک باشگاه بزرگ بازی می کند که اهداف بزرگی دارد و می خواهد بخشی از موفقیت آنها باشد."

این روزنامه بریتانیایی گزارش داده است که منچستریونایتد، باشگاهی است که در صدر مشتری های ملی پوش ترکیه ای قرار دارد و شیاطین سرخ آماده اند تا برای جذب این بازیکن، 24 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید پیشنهاد دهند.

توران که اکنون سومین فصل حضورش در ویسنته کالدرون را سپری می کند، بارها از علاقه اش برای حضور در لیگ برتر گفته است. با این حال، در شرایطی که این بازیکن 27 ساله بازیهای فوق العاده ای برای روخی بلانکو انجام می دهد، Metro هشدار داده است که کار مردان مویس برای جدا کردن بازیکن مورد علاقه هواداران اسپانیایی دشوار خواهد بود.



تاريخ : شنبه 17 اسفند 1392 | 19:42 | نویسنده : |

 


به شکستن رکوردها فکر نمی کنم ...


بهترین بازیکن دنیا در دقیقه 20 دروازه ایتانژه را باز کرد و سپس در دقیقه 84 آمار گلزنی خود در تیم ملی را به عدد 49 رساند – دو گل بیشتر از دارنده رکورد قبلی، پدرو پائولتا. همچنین او حالا با 110 بازی ملی در تعداد بازی ملی نیز با فرناندو کوتو برابری کرد (تنها لوئیس فیگو با 127 بازی ملی بالاتر از او قرار دارد).

در صحبت های پس از بازی، کریستیانو از هرگونه پیش بینی در مورد گلزنی احتمالی در جام جهانی 2014 پرهیز کرد و اظهار داشت که او تنها در مورد "سخت کوشی، تلاش و فداکاری" تضمین می دهد.

رونالدو به تلویزیون RTP گفت: "من به شکستن رکورد ها فکر نمی کنم. چنین مسائلی به روش طبیعی خود اتفاق می افتند – در نیجه سخت کوشی، تلاش و فداکاری و با تیم ملی و مربی فوق العاده ای که داریم. می دانستم که دیر یا زود به این رکورد خواهم رسید."



تاريخ : جمعه 16 اسفند 1392 | 18:12 | نویسنده : |


کریس می تواند قهرمان اروپا شود ...


    به گزارش فوتبال اسپانیا، ویانا در مصاحبه ای با مارکا گفت: "رونالدو یک بازیکن خاص است و شایسته به دست آوردن توپ طلا بود؛ کریستیانو به حق خود رسید و من می توانم وضعیت خوب او را ببینم. او فصل فوق العاده ای را سپری می کند. او یک بازیکن بسیار کامل و کاملاً حرفه ای است. همچنین او برای بهترین بود تمایل دارد و این یعنی او همیشه کاری که باید را انجام می دهد."

    این هافبک سابق والنسیا که هم اکنون در دبی توپ می زند، در ادامه صحبت های خود گفت: "او یک فرد معمولی است و مانند چیزی که مردم فکر می کنند نیست. اما کلید موفقیت او جو خانواده و آدم های اطراف او است، آنها به رونالدو روحیه می دهند و این عامل باعث موفقیت او می شود. در روزنامه ها خواندم آرزوی او رسیدن به لیگ قهرمانان اروپاست و من امیدوارم او به قهرمانی این رقابت ها برسد. او فوق العاده بازی می کند و قطعا به همراه مادرید قهرمان خواهد شد."

 



تاريخ : جمعه 16 اسفند 1392 | 18:7 | نویسنده : |

    دو تیم پرتغال و کامرون در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با درخشش بهترین بازیکن جهان و محاسبه 2 دقیقه وقت تلف شده با نتیجه 5 - 1 به سود شاگردان بنتو به پایان رسید تا این تیم آمادگی خود در ماه های منتهی به جام جهانی را نشان دهد.

 


دانلود خلاصه بازی نیمه اول

دانلود خلاصه بازی نیمه دوم


 

عکسها هم در ادامه >>>



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 16 اسفند 1392 | 17:57 | نویسنده : |


در کمتر از 100 روز مانده تا آغاز رقابت های جام جهانی برزیل، کمپانی سرشناس نایکی از پیراهن اصلی تیم ملی پرتغال برای حضور در جام جهانی آینده رونمایی کرد.


 عکس ها در ادامه >>>



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 16 اسفند 1392 | 17:52 | نویسنده : |

1. خلاصه بازی یاران رونالدو و زیدان 8 - 6 یانگ بویز


خلاصه نیمه اول

خلاصه نیمه دوم


 

2. گلچینی از بهترین لایی های رونالدو


دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک غیر مستقیم


 



تاريخ : جمعه 16 اسفند 1392 | 17:47 | نویسنده : |

پرتغال 5 - کامرون 1

 

کریستانو(2)    ویسنته ابوبکار

کوئنترائو

ادینهو

رائول میرلش

 


اسپانیا 1 - ایتالیا 0

پدرو رودریگز


فرانسه 2 - هلند 0

 

کریم بنزما

ماتوئیدی


ولز 3 - ایسلند 1

جیم کالینز    ژان گودماسون

سام وکس

گرت بیل


آرژانتین 0 - رومانی 0

 


کرواسی 2 - سوئیس 2

اویکا اولیچ(2)   ژوزپ دیرمیک(2)


 

 



تاريخ : پنج شنبه 15 اسفند 1392 | 9:28 | نویسنده : |

      

 



تاريخ : پنج شنبه 15 اسفند 1392 | 9:27 | نویسنده : |

اینم چند تا عکس خوشکل از کریس در تمرینات

 

 



تاريخ : پنج شنبه 15 اسفند 1392 | 9:26 | نویسنده : |

دیروز بازی دوستانه جوانان اسپانیا با جوانان المان بود که با پیروزی 2 بر صفر اسپانیایی ها همراه بود.

زننده گلها:موراتا و ایسکو



تاريخ : پنج شنبه 15 اسفند 1392 | 9:26 | نویسنده : |