دی بوئر: گواردیولا نظر واقعی اش را در مورد زوج مسی- نیمار نگفت
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

دی بوئر: گواردیولا نظر واقعی اش را در مورد زوج مسی- نیمار نگفت

سایت کریس رونالدو لیو مسی - فرانک دی بوئر، مدافع سابق بارسا و سرمربی فعلی آژاکس، در مورد اینکه مسی و نیمار بتوانند زوج مناسبی تشکیل بدهند، مطمئن نیست و معتقد است که حضور چنین ستاره هایی در کنار هم، می تواند به بارسا ضربه بزند.

ستاره جوان برزیلی به تازگی با انتقالی 57 میلیون یورویی از سانتوس به بارسا پیوست و از آن زمان، بسیاری در مورد اینکه او و مسی می توانند زوج مناسبی تشکیل بدهند یا نه، اظهار نظر کردند.

گواردیولا هم یکی از آنهایی بود که اعلام کرد مسی و نیمار می توانند زوج مناسبی تشکیل دهند اما دی بوئر معتقد است که سرمربی بایرن نظر واقعی اش را نگفته است.

دی بوئر در گفتگو با فوتبال اینترنشنال گفت:" البته می توانم درک کنم که پپ نمی تواند بگوید که مسی و نیمار نمی توانند در کنار هم بازی کنند. او می خواهد رابطه اش را با بارسا خوب نگه دارد. و البته او امیدوار است که این اظهارنظر موثر باشد.  

اما در گذشته، وقتی پپ زلاتان یا اتوئو را در کنار مسی داشت، متوجه شد که نمی تواند از دو لیدر در کنار هم استفاده کند. او به من گفته بود که دو بازیکن با این ویژگی ها در تیم، زیاد است و من او را درک می کنم.

داشتن دو بازیکن که بتوانند گل های زیادی بزنند، فوق العاده است اما در یک جمله بگویم: دو ستاره نمی توانند به خوبی در کنار هم بازی کنند.

البته من از شرایط  دور هستم و نمی توانم به طور کامل در مورد ویژگی های مسی و نیمار قضاوت کنم اما لحظاتی فرا خواهد رسید که یکی از احساس می کند که از دیگری مهمتر است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 29 تير 1392برچسب:دی بوئر,گواردیولا,مسی,نیمار,زوج مسی,, ] [ 12:19 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 845
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 845
بازدید ماه : 52944
بازدید کل : 457690
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1