فلورنتینو پرس: رونالدو را به 1 میلیارد یورو هم نمی فروشیم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید، اعلام کرد به هیچ قیمتی حاضر نیست کریس رونالدو را در تابستان پیش رو بفروشد.

ستاره پرتغالی رئال در رقابت های این فصل لالیگا، 34 گل برای تیمش به ثمر رساند و یکی از ارکان اصلی تیمش در رسیدن به نیمه نهایی چمپیونزلیگ بود؛ ضمن اینکه او در این رقابت ها نیز عنوان آقای گلی را به دست آورد.

 

رونالدو چند ماه قبل از شرایطش در باشگاه رئال ابراز نارضایتی کرده بود و با توجه به جدایی مورینیو در پایان فصل، گفته می شود که رونالدو نیز احتمالا سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد اما پرس تاکید کرد که حتی یک پیشنهاد 1 میلیارد یورویی هم نمی تواند باعث شود که رئال این بازیکن را بفروشد.

 

او در گفتگو با کادنا کوپه گفت:" من هر کاری بتوانم انجام می دهم تا قرارداد او را تمدید کنم. هنوز دو سال از قرارداد او بافی مانده؛ او بهترین بازیکن دنیاست و ما می خواهیم با حفظ او به عنوان یک لیدر و نماد حفظ کنیم تا روحیه تیم افزایش پیدا کند.

 

من او را حتی به قیمت 1 میلیارد یورو نخواهم فروخت. ما باشگاهی نیستیم که ستاره های مان را بفروشیم. او یک قهرمان است و می خواهد به قهرمانی های متعددی برسد؛ رئال بهترین باشگاه برای رسیدن به این هدف برای اوست.

 

وقتی او گفت که ناراحت است، من با او صحبت کردم و گفتم که هر کاری لازم باشد انجام می دهم تا او خوشحال باشد."

 

مورینیو این هفته در آخرین حضورش روی نیمکت رئال، مقابل اوساسونا قرار خواهد گرفت. پرس در مورد دوران حضور آقای خاص در مادرید گفت:" من به دوران حضور او در رئال نمره B+ می دهم. ما از نتایجی که به دست آوردیم، کمی آزرده هستیم اما با گذشته زمان متوجه می شویم کارهایی که او انجام داد، مثبت بود.او با شور زیادی در این باشگاه کار کرد و همیشه از بازیکنان بیشترین تلاش را انتظار داشت."


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:, ] [ 16:59 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2601
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2603
بازدید ماه : 54702
بازدید کل : 459448
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1