مصاحبه مارسلو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


برزیل ستاره های کمی دارد ...


    یک سال سخت در رئال مادرید: "این یک فصل سخت برای من بود. تنها من می دانم که برای حضور در آن دیدار چه کار کردم و این یک فداکاری بود. بازی کردن در فینال و گلزنی یک تسکین بود و احساس موفقیت می کردم. من از طرف خانواده ام خیلی مورد حمایت قرار گرفتم."

    ستاره های بزرگ در تیم ملی برزیل: "آیا فکر می کنید برزیل فاقد ستاره است؟ سؤال شما این است؟ فکر می کنم ستاره های کمی داریم. شما فقط باید به تیم ملی ما نگاه کنید، بازیکنانی که اینجا هستند و همچنین آنهایی که در لیست حضور ندارند."

    نقش های متفاوت در رئال مادرید و برزیل: "آیا رئال مادرید قوی تر از تیم ملی است؟ یکی از اینها باشگاه است و دیگری تیم ملی و این کاملاً متفاوت است."

    اسپانیا: "در حال حاضر اسپانیا بهترین تیم دنیاست. هرچند بعد از اینکه برزیل در جام کنفدراسیون ها اسپانیا را شکست داد، تغییراتی در آنها ندیده ام. قبلاً آنها احترام زیادی برای برزیل قائل بودند و اکنون هم همینطور است."

    تظاهرات در برزیل: "تصویری که هنگام ورود به فرودگاه دیدم، مردم خوشحالی بودند که مرا تشویق می کردند. همه می توانند عقاید خود را بیان کنند، تا زمانی که به خشونت متوسل نشوند."

    فیکس اتوماتیک: "جایگاه من در تیم ملی تضمین شده نیست. این بی احترامی به مکسول خواهد بود. ما در یک کشتی هستیم و هر دو برای یک جایگاه می جنگیم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:46 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2534
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2536
بازدید ماه : 54635
بازدید کل : 459381
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1