مصاحبه مسی درباره جام جهانی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


در گروه آسانی قرار نگرفتیم ...


    به گزارش ESPN، مسی یکی از ارکان موفقیت های سال های اخیر بارسلونا بوده است و با تیم زیر 20 ساله های آرژانتین هم قهرمان جام جهانی جوانان سال 2005 شده است و 3 سال بعد هم طلای المپیک پکن را برای کشورش به ارمغان آورده است، ولی فعلا نتوانسته خود را پر زرق و برق ترین رقابت های ملی دنیا، نشان دهد. لئو در سال 2006، که آرژانتین در دور یک چهارم نهایی و ضربات پنالتی، مقابل آلمان حذف شد، تنها یک گل برای تیم خوزه پکرمن به ثمر رساند و 4 سال بعد در آفریقای جنوبی هم تحت هدایت دیگو مارادونا، نتوانست به تعداد گل هایش در جام جهانی اضافه کند و با نتیجه عجیب صفر بر 4، باز هم توسط آلمان و باز هم در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

    شماره 10 بلوگرانا در مورد نقشش برای تیم اله هاندو سابه ها در جام جهانی 2014 گفته است: "خب، 4 سال گذشته است. اطمینان بیشتری به خود دارم. چون تجربه ام بالاتر رفته و همین گونه هم انتظار می رود. بعد از حضور در دو جام جهانی، اکنون کاپیتان تیم هستم. همان طور که قبلا هم گفته ام، بستن بازوبند کاپیتانی، تاثیری در نوع برخورد من با هم تیمی هایم، بیرون یا داخل زمین، ندارد. کاپیتانی مساله ویژه ای است و ما تلاش خواهیم کرد هر آنچه در چنته داریم رو کنیم تا به هدف همه آرژانتینی ها برسیم."

    "بسیاری از مردم شاید فکر کنند در گروه راحتی قرار داریم و به آسانی صعود خواهیم کرد. ما این گونه فکر نمی کنیم. به نظرم در جام جهانی گروه راحتی وجود ندارد و همه بازی ها مشکل خواهد بود. پیروزی در بازی نخست برای ما مهم است. چون پیروزی در بازی اول، حس اطمینان و آرامش به تیم می دهد. در گروه متعادلی قرار داریم. شاید در گروه های دیگر، تیم های ملی با اسم های بزرگ تری وجود داشته باشند، ولی من فکر می کنم همه گروه ها متعادل اند."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 16:5 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1967
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1969
بازدید ماه : 54068
بازدید کل : 458814
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1