کنفرانس خبری آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


در مورد کریستیانو ریسک نخواهیم کرد ...


    قرعه کشی چمپیونزلیگ: "قرعه خوبی بود، چرا که ما هم در این مرحله حضور داریم. ما در مقابل رقیب پیچیده ای قرار خواهیم گرفت اما مطمئنیم که عملکرد خوبی ارائه خواهیم کرد. ما باید در هر دو دیدار نگرش خوبی از خود نشان دهیم و روی حمایت هواداران در برنابئو حساب کنیم. برای ما قرعه هیجان انگیزی است و به ما انگیزه می دهد، چرا که رئال مادرید چند سالی است که برای فتح سه جام نمی جنگد. این بار اتلتیکو تیم شگفتی ساز شده است اما همچنان نیمه نهایی فوق العاده ای را شاهد خواهیم بود. در حال حاضر، ما تنها به دیدار فردا فکر می کنیم، نه به فینال کوپا دل ری هفته آینده؛ ما باید ابتدا به کورس قهرمانی در لالیگا فکر کنیم و باید هر 6 بازی باقی مانده خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم."

    بایرن: "بایرین کیفیت فوق العاده ای دارد – هم از لحاظ فردی و هم از لحاظ تیمی، ضمن اینکه گواردیولا هم یکی از بهترین مربیان دنیاست. جدالی افسانه ای خواهد بود؛ و من فکر نمی کنم برگزاری دیدار برگشت در آلمان، چیز قابل توجهی باشد. شاید بایرن مدعی به شمار برود اما رویارؤیی با رئال مادرید هیچوقت آسان نبوده است."

    کریستیانو: "او برای دیدار فردا مقابل آلمریا در دسترس نخواهد بود. او در مقابل بروسیا دورتموند مصدوم شد و سپس در تمرینات آماده سازی برای دیدار برگشت احساس ناراحتی کرد و همه چیز پیچیده تر شد. نمی دانم آیا می تواند در فینال کوپا دل ری بازی کند یا نه، باید منتظر بمانیم و ببینیم در طی چند روز آینده وضعیت او چطور می شود. او تحت مداوا قرار گرفته است. با او صحبت کرده ام و چندان خوشحال نیست. امیدوارم برای دیدار فینال به موقع ریکاوری کند اما ما ریسک نخواهیم کرد. اگر کاملاً آماده نباشد، بازی نخواهد کرد. او در تاندون زانوی خود مشکل دارد و این مصدومیت در دیدار رفت مقابل دورتموند گریبان گیرش شده است و روی ماهیچه های او نیز تأثیر گذاشته است."

    تجربه دورتموند: "شنیدم که کلوپ دی وی دی دیدار رفت را می خواست، پس باید عملکرد ما در مادرید شایسته اسکار بوده باشد. انتقادات کمی بیش از حد بود. ممکن است ما در هر سه تورنمنت قهرمان شویم و یا هیچ عنوانی کسب نکنیم، اما در طول چند سال اخیر این اولین باری است که رئال مادرید درگیر قهرمانی در سه تورنمنت است. ما تلاش خواهیم کرد تا مطمئن شویم تجربه دیدار مقابل دورتموند تکرار نشود اما این مسئله بزرگی نیست. این دیگر اهمیت چندانی ندارد چرا که ما در نیمه نهایی هستیم."

    مارسلو: "ما ترکیب کوچکی داریم. او در حال ریکاوری کردن است. او جدا از گروه اصلی تمرین کرده است و این تنها راه ممکن در این مقطع از فصل است."

    کریستیانو گفت که تنها یک پارگی کوچک است، سپس یک مصدومیت جزئی و حالا به نظر می رسد جدی تر از این باشد... "مشکل کریستیانو در دیدار رفت مقابل دورتموند شروع شد. او از مصدومیتی جزئی رنج می برد. اگر فکر می کنیم که او شانس حضور در فینال کوپا دل ری را دارد، پس به یک مصدومیت جدی فکر نمی کنیم. اما ما ریسک نخواهیم کرد، باید مطمئن شویم که او به خوبی ریکاوری کرده است."

    ژابی آلونسو: "او خوب است، بیشتر از سایر بازیکنان، او تنها کسی بود که در مقابل دورتموند بیشترین قسمت از زمین را پوشش داد اما فردا ایارامندی به جای او بازی خواهد کرد."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 23 فروردين 1393برچسب:, ] [ 15:54 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2170
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2172
بازدید ماه : 54271
بازدید کل : 459017
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1