ورلد ساکر: مسی پنجمین بازیکن پردرآمد دنیا؛زلاتان اول است
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ورلد ساکر: مسی پنجمین بازیکن پردرآمد دنیا؛زلاتان اول است

لیگ برتر 8 بازیکن را در این لیست 20 نفره دارد؛لالیگا با شش نماینده دومین لیگ پرنماینده در میان پردرآمدترین های دنیای فوتبال است و لیگ فرانسه 3نماینده دراین لیست 20 نفره دارد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - اگر نبرد برسرتوپ طلا میان بازیکنانی از جمله ریبری، رونالدو و مسی دنبال می شد وزلاتان ایبراهیموویچ دراین دوئل سه نفره جایی نداشت، اما در نبرد برسر پول، این مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن است که حرف اول را می زند. طبق گزارش منتشره در مجله انگلیسی ورلدساکر، زلاتان ایبراهیموویچ، گلزن سوئدی پی.اس.جی پردرآمدترین بازیکن حال حاضر دنیای فوتبال است.

او در حال حاضر با درآمد سالانه 14.6 میلیون یورو از زمین چمن ، بیشترین دستمزد را از دنیای فوتبال می گیرد ودرصدر جدول رنکینگ پردرآمدترین فوتبالیست های جهان است. در رده دوم این رنکینگ، کریستیانو رونالدو با حقوق سالانه 14.4 میلیون یورویی قرار دارد.

رادامل فالکائو مهاجم مصدوم و کلمبیایی موناکو با درآمد سالانه 14.1 میلیون یورو در رده سوم است و  تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن بادرآمد سالانه 12.1 میلیون یورویی رده چهارم این جدول را در اختیار دارد. لیونل مسی با دستمزد سالانه10.7 میلیون یورو در رده پنجم این رنکینگ قرار گرفته است

درلیست منتشر شده نام بیست فوتبالیست به چشم می خورد و علاوه بر مسی نام سه بازیکن دیگر از بارسلونا نیز دیده می شود: اینیستا با دستمزد سالانه 8 میلیون یورویی که از بارسا می گیرد در رده هفتم است و ژاوی هم با درآمد مشابه در رده هشتم است. نیمار هم با 7 میلیون یورو دستمزد سالانه رده سیزدهم را دراختیار دارد

یایا توره بازیکن ساحل عاجی منچسترسیتی هم دراین لیست دیده می شود و او با درآمدسالانه 7.2 میلیون یورو در رده دوازدهم است.

آنچه دراین میان مهم به نظر می رسد این است که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسا ودارنده توپ طلای سالهای 2009، 2010، 2011 و2012 باید جایگاه به مراتب بهتری در این رنکینگ داشته باشد و این گویای آن است که شاید زمان بهبود رقم دستمزد مسی فرا رسیده باشد.سران بارسا هم از این ماجرا مطلعند وقصد دارند که در هفته های آتی این کار را انجام دهند. جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا این وظیفه را در اولویت کاری اش قرار داده و قصد دارد تا به گفته خودش:«بهترین بازیکن دنیا، بهترین دستمزد دنیا را نیز داشته باشد.»اولین تماس ها دراین زمینه آغاز شده و باید منتظر بهبود رقم دستمزد مسی باشیم.

دراین میان لیگ برتر 8 بازیکن را در این لیست 20 نفره دارد: رونی (با درآمد7.7 میلیون یورویی)، فان پرسی (با 7.5 میلیون یورو)، یایا توره با 7.2 میلیون یورو، لوئیس سوارس با 6.8 میلیون یورو، ادن آزارد (با 6.4 میلیون یورو)، فرناندوتورس (با6.1 میلیون یورو)، جان تری (5.8میلیون یورو) و سرخیو آگوئرو (با 5.8 میلیون یورو) نام خود را دراین رنکینگ می بینند. لالیگا با شش نماینده دومین لیگ پرنماینده در میان پردرآمدترین های دنیای فوتبال است و لیگ فرانسه 3نماینده دراین لیست 20 نفره دارد ولیگ های ترکیه، روسیه و ایتالیا هریک ، یک نماینده دراین لیست دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب:, ] [ 17:38 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1044
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1046
بازدید ماه : 53145
بازدید کل : 457891
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1