دروازه بسته رئال درسال 2014 : صفر گل و13 شوت به دروازه کهکشانی ها
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

گزارش روز- دروازه بسته رئال درسال 2014 : صفر گل و13 شوت به دروازه کهکشانی ها

در 17 بازی ابتدایی رئال در رقابت های این فصل لالیگا، آنها به طور میانگین درهر بازی 1.2 گل می خوردند و این نشانی از ضعف درخط دفاعی تیم مادریدی بود.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - رئال مادرید تا به امروز 7بازی در سال2014 برگزار کرده که 4 تا در لالیگا و3 تا در جام حذفی بوده. نکته جالب توجه اینجاست که آنها از زمان آغاز سال 2014 تا به امروز حتی یک گل هم دریافت نکرده اند و جالب این است که در این 7 بازی تنها 13 شوت به سمت دروازه کهکشانی ها زده شده است یعنی به طور میانگین کمتر از 2 شوت در هر بازی.

این آمار حکایت از آن دارد که دیگو لوپس و کاسیاس عملکرد خیلی خوبی در بازیهای اخیر داشته اند. در سال جدید میلادی شاگردان کارلتو به مشکلات محدودی درزمینه تدافعی برخورده اند.این درحالی است که در 17 بازی ابتدایی رئال در رقابت های این فصل لالیگا، آنها به طور میانگین درهر بازی 1.2 گل می خوردند و این نشانی از ضعف درخط دفاعی تیم مادریدی بود و حریفان به بهترین نحو ممکن از آن بهره می بردند. در نیمه ابتدایی رقابت های این فصل و در17 بازی اول لالیگا، به طور میانگین درهربازی 4.4 شوت به سمت دروازه تیم مادریدی زده می شد ولی حالا این آمار در سال 2014 دستخوش تغییرات جالب توجهی شده است.

دراولین بازی رئال در سال 2014 که روز6ژانویه ومقابل سلتاویگوبود و رئال 0-3 به پیروزی رسید، 1شوت به سمت ردوازه رئال زده شد و مادریدی ها14 شوت به سمت دروازه حریف زدند. روز12ژانویه و دربرد1-0 رئال درخانه اسپانیول، تیم حریف2 شوت به سمت دروازه رئال زد و رئالی ها 9 شوت به دروازه داشتند. روز 18 ژانویه وبرد 5-0 رئال مقابل بتیس..تیم حریف 1 باربه سمت دروازه حریف تاخت  ورئالی ها 6 شوت به دروازه داشتند. در روز 25 ژانویه و در برد خانگی 0-2 رئال مقابل گرانادا، بازیکنان میهمان 2بار به سمت دروازه رئالی هاآمدند ورئالی ها 6 شوت به دروازه داشتند.

رئال درسال2014 سه بازی در جام حذفی برگزار کرد. درروز9ژانویه و بردخانگی 0-2 رئال مقابل اوساسونا، تیم میهمان 1شوت به دروازه رئال داشت و رئالی ها 5 شوت داشتند. در بازی برگشت و 15 ژانویه، اوساسونا 5 بار به دروازه رئال رسید و رئالی ها 9 شوت به سمت دروازه تیم میزبان که 2-0 مغلوب شد داشتند و درنهایت در مصاف 21 ژآنویه رئال- اسپانیول که با برد 0-1 رئال مهیمان به پایان رسید، اسپانیول1شوت به سمت دروازه کاسیاس داشت و رئالی ها 13 شوت زدند

عدم دریافت گل در 7 بازی، باعث شد تا رئالی ها با رکورد فصل 5-1994 این تیم زیرنظر والدانو برابری کنند.حالا دیگو لوپس و ایکر کاسیاس در مجموع 658 دقیقه است که گل نخورده اند و آخرین باری که دروازه رئال باز شد، روز 22 دسامبر در مصاف رئال با والنسیا در خانه مستایا بود.

سرخیو راموس دراین باره گفت:« حالا ما با یک رکورد برابری کرده ایم و امیدواریم که همچنان بتوانیم دروازه مان را بسته نگاه داریم. ازنظر گروهی، خبر خوبی است، برای همه ما و نه فقط برای مدافعان.»

رونالدو هم دراین باره گفت:« باید به مدافعانمان که خیلی خوب وکاملا متمرکز هستند تبریک بگوئیم. به دروازه بانانمان هم همین طور. یک تیم همین است. ما خوب هستیم و امیدواریم که در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا وجام حذفی به همین ترتیب ادامه دهیم. این رو به اینده به ما اعتماد به نفس می دهد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, ] [ 19:29 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 652
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 654
بازدید ماه : 52753
بازدید کل : 457499
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1