فالکائو: غم بزرگی در درونم دارم، قلبم شکسته
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

فالکائو: غم بزرگی در درونم دارم، قلبم شکسته

ستاره کلمبیایی موناکو در صحبتهایی از غم سنگینی که در درونش حس می کند گفته.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - بعد از مصدومیتی که گریبانگیر رادامل فالکائو شد، این ستاره کلمبیایی از طریق توئیتر احساساتش را با دوستدارانش در میان گذاشت

او که حالا ممکن است شانس حضور در جام جهانی را نیز از دست بدهد، درصفحه توئیترش از احساسات درونی اش گفته واز پیغامهای حمایتی دریافتی تشکر کرده است

فالکائو در صفحه توئیترش نوشت:« می خواهم از همه شما به خاطر تمامی پیغام های حمایتی تان در ساعتهای اخیر تشکر کنم. من به شدت از محبتی که ازبخش های مختلف دنیا دریافت می کنم، احساساتی شده ام.  نمی توانم پنهان کنم که غم بزرگی در درونم حس می کنم. قلبم شکسته.»

مهاجم کلمبیایی موناکو در ادامه یادآوری کرد که با توجه به شدت مصدومیتش امیدهایش برای حضوردر جام جهانی کمرنگ است.این درحالی است که پیش بینی شده که او شش ماه از میادین ورزشی به دور خواهد بود. البته فالکائو در ادامه نوشته که هرچقدر هم امیدها کمرنگ باشد، اما او با عزمی راسخ نهایت تلاشش را برای همراهی تیم ملی کلمبیا در جام جهانی به کار خواهد گرفت:«من روی امیدی حساب باز کرده ام که شاید اندازه یک دانه گندم باشد ولی من به همان اتکا می کنم و همین امید کافی است تا باور داشته باشم که شانس حضورم در جام جهانی هنوز زنده است. خدا چیزهای بعید را هم ممکن می کند. من به خدا باور دارم!. از همه متشکرم.»

جراحی پای فالکائو روز شنبه

طبق اعلام باشگاه موناکو، این مهاجم کلمبیایی روز شنبه زیر تیغ جراحی خواهد رفت. در بیانیه ای که در وب سایت موناکو منتشر شده می خوانیم:« بعداز مصدومیتی که روز 4شنبه گریبانگیر فالکائو شد، تست های پزشکی متعددی روی پای مصدومش انجام شد. نتیجه این تستها حکایت از مصدومیت لیگامنت صلیبی داخلی زانوی چپ او دارد. او در روزهای آتی زیر تیغ جراحی خواهد رفت.»

دکتر ژوزه کارلوس نورونیا، متخصص سرشناس پرتغالی که زانوی ستاره های بزرگ دنیای فوتبال، از جمله کاروالیو، سیمائو سابروسا وپه په را جراحی کرده بعد از معاینه پای فالکاو یادآوری کرد که او ممکن است شش ماه از میادین ورزشی به دور بماند. فالکائوی 27 ساله روز پنجشنبه برای دیدار با این پزشک متخصص به پورتو سفر کردو امروز زیر تیغ جراحی می رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 5 بهمن 1392برچسب:, ] [ 22:1 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1964
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1966
بازدید ماه : 54065
بازدید کل : 458811
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1