صحبت های آلونسو راجع به مسائل فوتبالی خودش
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

هیچ خاطره بدی از فوتبال ندارم.

-------------

    به گزارش Football Espana، ژابی آلونسو بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید در مصاحبه با Club del Sportista گفت: "راستش را بخواهید هیچ خاطره بدی از فوتبال ندارم، اما همیشه در کنار اتفاقات خوب، اتفاقات بد هم می افتد. من زمانی که آخرین بازی خود برای سوسیه داد را انجام دادم، فراموش نمی کنم. خیلی ناراحت کننده بود. همچنین حذف در دو سال پیاپی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بسیار ناراحتم کرد و همین موضوع باعث شده تا از شکست ها درس بگبریم و امسال به فینال فکر کنیم."

    ژابی در ادامه راجع به رهبر و لیدر یک تیم بودن گفت: "من فکر می کنم که یک رهبر، رهبر به دنیا می آید. این درست است که احترام و تلاش و اعتبار در رهبر شدن موثر است، ولی فقط این چیزها کافی نیست. به نظر من رهبران دنیا کسانی هستند که به رهبر بودن باور دارند، نه کسانی که سعی دارند خود را رهبر نشان دهند."

    او راجع به دوست صمیمی خود در مادرید گفت: "من با همه بازیکنان دوست هستم ولی با آربلوآ بیشتر از بقیه صمیمی هستم. دوران زیادی چه در لیورپول، چه در رئال و چه در تیم ملی اسپانیا کنار هم بوده ایم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, ] [ 20:32 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1644
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1646
بازدید ماه : 53745
بازدید کل : 458491
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1