ژاوی هرناندز: ریبری و رونالدو ارزشهایشان را ثابت کرده اند ولی مسی بهترین است
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

چابی ارناندس: ریبری و رونالدو ارزشهایشان را ثابت کرده اند ولی مسی بهترین است

ستاره اسپانیایی بارسلونا در دوبی در مورد شرایط کنونی بارسا صحبت کرده وگفته:« احترام و انتقال ارزشهای باشگاه مهمتر از قهرمانی است»

سایت کریس رونالدو لیو مسی - ژاوی هرناندز ستاره باتجربه خط میانی بارسلونا در کنفرانسی خبری در دوبی گفته که با وجود فصل خوبی که کریستیانو رونالدو وفرانک ریبری پشت سرگذاشته اند، از نظر او مسی همچنان بهترین بازیکن دنیاست وشایسته فتح توپ طلاست.

ژاوی دراین باره گفته:«ریبری و کریستیانو ارزشهایشان برای فتح توپ طلا را ثابت کرده اند ولی من هیچ تردیدی ندارم که بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال دنیا وتاریخ مسی است. البته در هر صورت من نمی توانم برای اهدای توپ طلا رای بدهم.»

ژاوی در مورد شرایط کنونی بارسا گفت:« فاکتورهای موفقیت خیلی زیاد هستند: داشتن یک تیم خوب، مهارت ، ذهنیت برنده، اتحاد و البته کمی شانس. در بارسا چیزی فراتر از فوتبال بازی کردن به نمایش گذاشته می شود. احترام و انتقال این ارزشها مهمتر از قهرمانی است.در بارسا به ما یاد می دهند که چطور رقابت کنیم و ارزشهایمان را حفظ کنیم.»

 او همچنین درمورد احتمال رویارویی تیمش با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا گفت:« امیدوارم که اگر دوباره با بایرن روبرو شویم، بتوانیم رقابتی تر از پارسال مقابل آنها کار کنیم. البته ما می دانیم که آنها مدعی قهرمانی دراروپا هستند.»

ژاوی در بخش دیگری از صحبت هایش درمورد جام جهانی برزیل گفت:« ما انگیزه های زیادی داریم. می دانیم که کار سختی است؛ به ویژه مقابل برزیل که میزبان جام جهانی است و همان طور که در جام کنفدراسیون ها هم دیدیم، حریف قدرتمندی هستند. تلاش می کنیم که از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم.»

ستاره خط میانی بارسا درمورد بیماری تیتو ویلانووا که باعث جدایی او از تیم کاتالان شد هم گفت:« بیماری او دردسر مهمی بود و ما مجبور بودیم تا متحدتر از همیشه کار کنیم.» و درپاسخ به سوالی درمورد اینکه آیا در طول زمان بیماری تیتو وغیبتش در بارسا او نقش مربی تیم را ایفا می کرده یا خیر گفت:«نه.این طور نبود. باید به ارزش کار مربیان ودستیاران تیتو اشاره کرد که کار آنها مهمتر از کاپیتان ها و سایر بازیکنان تیم بود. مابا وجود شرایط سختی که داشتیم بیشترباهم متحد شدیم.»

در جریان این رویداد که دردوبی برگزار می شد ژاوی در موردمکتب بارسا گفت:« من دانش آموز این مدرسه هستم.ما توانستیم به تاریخ بپیوندیم ولی با گذشت زمان بشتر مشخص می شود که ما چه کار کرده ایم. بحث لیدری نیست. من به لیدری و رهبری اعتقاد ندارم و به کار گروهی باور دارم»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, ] [ 11:58 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 234
بازدید دیروز : 976
بازدید هفته : 1210
بازدید ماه : 53309
بازدید کل : 458055
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1