مسی اوکی است: روند بهبود طی برنامه پیش می رود
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

مسی اوکی است: روند بهبود طی برنامه پیش می رود

فردا روز مهم دیگری برای لیونل مسی است؛ چرا که او تست های جدیدی را انجام می دهد که نتیجه آن پیشروی روند بهبود او را به صورت دقیق اعلام می کند.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - لیونل مسی ستاره آرژآنتینی بارسلونا که این روزها تمرینات بازیابی اش را دنبال می کند دیروز میهمانان ویژه ای داشت. آندونی سوبی سارتا ، مدیر ورزشی بارسا و دکتر ریکارد پرونا پزشک تیم کاتالان.

حالا روزنامه آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که روند بهبود مسی به خوبی پیش می رود و بازه های زمانی تعریف شده برای بازیابی اش به بهترین نحو ممکن سپری شده است. این ماجرا حکایت از آن دارد که اگر اتفاق خاصی در روزهای آتی رخ ندهد، مسی برای بازی تیمش مقابل اتلتیکومادرید در بیسنته کالدرون  که در روز 11 یا 12 ژانویه برگزار می شود به میادین بازخواهد گشت.

دیروز سوبی سارتا و ریکارد پرونا همراه با په په کستا، یکی از اعضای کادر فنی بارسا به آرژآنتین رفتند و با استقبال گرمی نیز روبرو شدند. آنها بلافاصله بعد از ورود به آرژانتین به اتحادیه فوتبال این کشور رفتند و پائولوروسو، یکی از اعضای باشگاه بارسا که یک هفته پیش به آرژآنتین رفته بود، به استقبال آنها رفتند.دکتر پرونا در بدو ورود به آرژانتین مسی را معاینه کرد و یادآوری کرد که همه چیز طبق برنامه پیش رفته و روند بهبودش به بهترین نحو ممکن پیش می رود.

مسی فردا تست های پزشکی جدیدی را انجام می دهد وبدین ترتیب میزان دقیق بهبود او و شرایط فیزیکی پای مصدومش مشخص می شود.او حالا سومین فاز بهبودش را آغازخواهد کرد و خیلی زود شاهد بازگشت مسی به میادین ورزشی خواهیم بود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 29 آذر 1392برچسب:, ] [ 13:53 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2287
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2289
بازدید ماه : 54388
بازدید کل : 459134
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1