کریستیانو رونالدو: دنبال قهرمانی هستم نه رکورد شکنی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 

کریستیانو رونالدو شب گذشته با به ثمر رساندن نهمین گل خود در این فصل از رقابت های چمپیونزلیگ در مجموع 60 گلـه شد و کمک کرد تا رئال مادرید با 16 امتیاز و بدون شکست از گروه B صعود کند.

رونالدو همچنین اولین بازیکنی شد که در تاریخ رقابت های چمپیونزلیگ 9 گل در مرحله گروهی به ثمر رسانده است، و در مجموع گلزنان این رقابت ها، تنها 5 گل تا رسیدن به رکورد 65 گل لیونل مسی و 11 گل هم تا رسیدن به رکورد گلزنی رائول، فاصله دارد.

 بازی: "ما خیلی خوب بازی کردیم و و با پیروزی در یک زمین دشوار کار خود را به پایان رساندیم. ما همچنین رکورد چمپیونزلیگ را شکستیم و من خیلی خوشحالم. این قدم دیگری بود. تیم در حالت مطمئنی قرار دارد و فوتبال جذابی ارائه می کند."

رکورد 9 گل در مرحله گروهی: "به خاطر 9 گلی که به ثمر رسانده ام بسیار خوشحالم، اما تمام کاری که من کرده ام کمک به تیم بوده است. مثل همیشه می خواستم که گل بزنم اما بالاتر از همه به خاطر رکورد تیمی می خواستم در این موقعیت گلزنی کنم. من عقده رکورد شکنی ندارم و بیشتر به عناوین قهرمانی اهمیت می دهم."

وضعیت جسمانی بعد از مصدومیت: "باید هر از چند گاهی یک بار این اتفاق بیافتد. بعد از یک مدت تقریباً طولانی که دور بودم هنوز به حداکثر سطح عملکردم نرسیده ام. در بهترین حالت فیزیکی قرار ندارم اما به تیم کمک کردم و بسیار خوشحالم."

پنالتی: "یک اشتباه از طرف من بود که بی دقتی کردم. این بخشی از فوتبال است، اما بسیار جدی است."

زمین بازی: "این یک افتضاح بود؛ واقعاً بد بود، مثل یک مزرعه سیب زمینی. اما بازیکنان کیفیت لازم را داشتند که اجازه ندهند این زمین تأثیرگذار باشد."

تیم هایی که نباید روبرو شد: "همه تیم ها در این تورنمنت خوب هستند، من هیچ اولویتی ندارم."

آیا بهترین سال شماست؟ "احساس بسیار خوب مفید بودن برای تیم را دارم. احساس می کنم فوتبال من روان و روان تر می شود. می خواهم به لذت بردن از فوتبالم ادامه دهم."



نظرات شما عزیزان:

pedi
ساعت22:17---20 آذر 1392
خسته نیاشی من از تو پرسیدم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, ] [ 21:12 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 793
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 793
بازدید ماه : 52892
بازدید کل : 457638
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1