هاجسون: به استاریج مصدوم بازی دادم ولی عذرخواهی نمی‌کنم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

هاجسون: به استاریج مصدوم بازی دادم ولی عذرخواهی نمی‌کنم

مربی انگلیس مهاجم مصدوم تیمش را ستوده و گفته او تعهد بالایی دارد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی – روی هاجسون گفته میزان تعهد دانیل استاریج را با بازی دادن به او مقابل آلمان سنجیده است. او در حالی بازی کرد که از ناحیه ران مصدوم بود.

این بازیکن 24ساله تا اواسط ژانویه به دلیل مصدومیت مچ پا از میادین دور است. او برای باخت یک بر صفر مقابل آلمان در ویمبلی کاملا آماده نبود و خودش هم گفته بود با اندکی درد بازی می‌کند.

هاجسون گفت: «نکته خوب برای من این است که او در آن بازی درخشید. دن چند بار به دلیل مصدومیت نتوانسته بود برای ما بازی کند. او بازیکن بداقبالی در این زمینه است.

برای من مهم بود که به قولی، تعهد او را اندکی محک بزنم. شاید مقصر هم باشم اما عذرخواهی نمی‌کنم.

من خوشحالم که او بازی کرد، هرچند که خودش 100 درصد آماده نبود. در آینده هم می‌توانم روی او به عنوان بازیکن انگلیس حساب کنم.»

استاریج در این فصل در 12 مسابقه برای لیورپول 9 گل زده. هاجسون می‌گوید: «دانیل استاریج مردی است که حضوری انفجاری روی سن داشته است. به نظرم او بازیکن جذابی است.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, ] [ 15:54 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2254
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2256
بازدید ماه : 54355
بازدید کل : 459101
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1