ریبری:رونالدو گلهای بیشتری زده ولی من مدافعان را آتش می زنم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ریبری:رونالدو گلهای بیشتری زده ولی من مدافعان را آتش می زنم

ستاره فرانسوی یکی از رقبای اصلی رونالدو برای کسب توپ طلاست.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ  یکی از نامزدهای اصلی کسب توپ طلاست که برای مال خود کردن این جایزه رقابت شانه به شانه ای با کریستیانو رونالدو دارد. او معتقد است که شایستگی بیشتری برای کسب توپ طلا درمقایسه با کریستیانو رونالدو دارد ؛ چرا که با تیم باشگاهی اش جام های قهرمانی بیشتری کسب کرده است و نقش او تاثیرگذار تر از کریستیانو رونالدو بوده.

ریبری در گفت وگویی که روز دوشنبه در روزنامه لوموند بازتاب یافت گفت:« درست است که کریستیانو رونالدو گلهای زیادی زده ولی من هم گل زده ام. درست است که او  گل های بیشتری در مقایسه بامن زده، ولی باید توجه داشت که هر دوی ما در یک پست یکسان بازی نمی کنیم. ممکن است که من زیاد گل نزده باشم ولی مدافعان حریف را به آتش می کشم.»

ریبری در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که در بازی اخیر تیم ملی کشورش در بازی پلی آف جام جهانی مقابل اوکراین که در نهایت به صعود فرانسه به جام جهانی 2014 قطعی شد، او در پست تدافعی بازی می کرده:« در دو بازی، شرایط اخراج سه بازیکن را فراهم کردم ( در دو مورد مستقیم و یک مورد به صورت غیرمستقیم) و در دو تا از سه گل فرانسه (که توسط ساخو و بنزما به ثمر رسید) تاثیرگذار بودم.»

 ستاره فرانسوی بایرن مونیخ ادامه داد:« این جزئیات توجه کمتری را جلب می کنند ولی من مطمئنم که توپ طلا به من می رسد. هیچ ترسی ندارم. آن کارهایی که باید را انجام داده ام و الان فقط باید منتظر نتیجه بمانم.» او در عین حال اطمینان دارد که تمدید دو هفته ای مهلت شرکت در رای گیری توپ طلا آسیبی به شانس او برای کسب توپ طلا  نمی رساند و گفت:« آنچه برای من در مسیر کسب توپ طلا مهم بود، این بود که بتوانم سطحم را حفظ کرده و با فرانسه به جام جهانی 2014 برسم. تابه اینجای کار هیچ لغزشی نداشته ام. من در طول تمام مدت سالی که گذشت چه در بایرن مونیخ و چه در تیم ملی فرانسه در سطح فوق العاده ای بودم و اهدای جایزه بهترین بازیکن سال یوفا به من این را تائید می کند. آنچه ما سال گذشته با بایرن مونیخ کسب کردیم، اتفاقی تاریخی بود .»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:, ] [ 16:10 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 352
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 354
بازدید ماه : 52453
بازدید کل : 457199
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1