سسک فابرگاس :مسی باید کمی متوقف باشد و استراحت کند
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ستاره اسپانیایی می داند که در میان 11 بازیکن برتر مدنظر سرمربی تیمش جایی ندارد


سسک فابرگاس ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در بازی تیمش مقابل رئال بتیس در ورزشگاه بنیتو ویامارین به میدان رفت و موفق شد تا 2گل از 4 گل بارسا را به ثمر برساند.


البته او نیز بازی را بازانو درد به پایان برد و هنوز مشخص نیست که مصدومیت او تا چه حد جدی است.در پایان بازی او با اشاره به نمایش خوبی که در این مسابقه به اجرا گذاشت گفت: 
« یکشنبه این فرصت دراختیارم قرار گرفت که بگویم که من هم اینجا هستم. می دانم که سرمربی تیم ترکیب اصلی تیم را در ذهنش مشخص شده دارد و من در این ترکیب یازده نفره جایی ندارم.»
سسک در ادامه گفت و گو با کانال پلوس گفت:« من بازی خوبی را مقابل سلتا انجام دادم  و بعد از آن تقریبا دو روز بازی نکردم و این خیلی سخت است. می خواستم در بازی یکشنبه مقابل بتیس دوباره خودم را نشان دهم و بگویم که من اینجا هستم تا این اتفاق مجددا تکرار نشود.
 او در گفتگوی دیگری که درمیکسد زون با خبرنگاران داشت، در مورد مصدومیتش در پایان بازی گفت:« مصدومیت من جدی نیست و تنها درد و ناراحتی کوچکی است. من قبلا دراین ناحیه مصدومیت سخت و مهمی را پشت سرگذاشته بودم . ولی در جریان بازی یکشنبه ترجیح دادم تا در زمین بمانم. از بازی با میلان کمی درد را باخودم داشتم و از آن بازی تا روز یکشنبه، کاملا راحت نبودم.»
فابرگاس درمورد تغییر سبک بازی تیمش گفت:« قبلا پاسهای بیشتری می دادیم ولی الان می توانیم در پاسهایمان صرفه جویی کنیم و این بهتر هم هست. بازی کردن در خانه بتیس کار سختی است و ما با پیروزی میدان را ترک کردیم.» بخش پایانی صحبت های اودرمورد مصدومیت لیونل مسی است:« او باید هرزمان که نیاز است از میادین دور بماند .مسی به این استراحت نیاز دارد تا بتواند برگردد. درمورد خودمن هم اتفاق مشابهی رخ داده بود و این خیلی سخت است. فکر می کنی که حالت خوب است، ولی واقعیت چیز دیگری است. من خیلی کلافه می شوم که شانس حضور دربرخی بازیها را از دست می دهم ولی می دانم که در بارسلونا هستم و باید به رشد و پیشرفت ادامه دهم.من هم چنین مصدومیتی را پشت سرگذاشتم   و تا یک سال و نیم نتوانسته بودم که به اوج برگردم . مسی باید مدتی متوقف باشد . چون اگر این طور نباشد، نمی تواند خوب بهبود یابد.



نظرات شما عزیزان:

pedi-Ic1
ساعت13:12---30 آبان 1392
اول

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, ] [ 20:26 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1435
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1437
بازدید ماه : 53536
بازدید کل : 458282
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1