صحبت های رونالدو درباره بلاتر
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


من داخل زمین حرفم را می زنم ...


    صحبت های آنچلوتی در بین دو نیمه: "آنچلوتی از ما خواست تا تهاجمی تر کار کنیم."

    آزادی در امور تدافعی: "همان طور که گفتم هنوز در حال بهبود هستیم. می خواهیم بهترین باشیم ولی باید تدریجا به این جایگاه برسیم. مطمئنم که ما بهتر از این خواهیم شد و شکست دادنمان سخت تر از قبل خواهد شد . ولی باید پیشرفت کرده و رو به جلو حرکت نمود."

    222 گل با پیراهن رئال مادرید: "بد نیست.نه؟ من راضی هستم. دربخش خوبی از کارنامه ورزشی ام هستم. تمام هم تیمی هایم و هواداران رئال مادرید به من لطف و محبت زیادی دارند. این حرفه من است و تلاش می کنم که هرسال نهایت تلاشم را به کار بگیرم و باید نشان بدهم که بازیکن بزرگی هستم و عملکرد خوبی دارم. رکوردها برایم مهم نیستند و آنچه برایم مهم است ، این است که می خواهم افتخارات بیشتری کسب کنم؛ می خواهم در آینده بهتر از حال باشم."

    بلاتر: "من درخارج از زمین پاسخی نمی دهم و پاسخم را در زمین فوتبال می دهم. در سطح خیلی بالایی هستم."

    استادیوم جدید یوونتوس: "استادیومی تماشایی است. می دانستیم که با جوی دشمنانه مواجه می شویم ولی این کاملا طبیعی بود . یوونتوس در شرایط بدی است.  چون امتیاز چندانی کسب نکرده و مجبور بود که ما را تحت فشار قرار دهد ولی فکر می کنم که در نیمه دوم پاسخ خوبی دادیم."

    پاسخ به بلاتر: "ماجرای بلاتر مربوط به گذشته است. این موضوعی است که  به اندازه کافی درموردش صحبت شده و نمی خواهم بیش از این راجع به آن صحبت کنم. این ماجرا به گذشته پیوسته و من فقط می خواهم به تیم کمک کنم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, ] [ 11:10 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 698
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 700
بازدید ماه : 52799
بازدید کل : 457545
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1