صحبت های آلونسو درباره خودش
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


برای بازگشت به میادین عجله ای ندارم ...


   او به نشریه آس گفت: "امیدوارم به زودی برگردم اما نمی خواهم زمان برای آن تعیین کنم. اصلا نمی توان به این مصدومیت اعتماد کرد. باید قدم به قدم پیش رفت. نزدیک به بازگشت به میادین هستم اما هنوز برای بازگشت کمی کار دارم. در تمام طول درمانم با پزشکان در تماس بودم و نمی خواهم برای ریکاوری عجله کنم و شرایط بدتر شود. ما روی این مسئله کار می کنیم. مصدومیت بدی بود و امیدوارم که برای هیچ کس اتفاق نیفتد. بعد از هر مصدومیتی، می دانید که بعد از مدتی به میادین برمی گردید اما بعد از این آسیب دیدگی، نمی دانید چه زمانی شرایط بازی کردن را پیدا می کنید؛ هر چند در حال حاضر شرایط خوبی دارم. رفته رفته بهتر می شوم و به میادین برمی گردم."

    رئال 12 روز دیگر در ال کلاسیکو مقابل بارسا قرار خواهد گرفت اما آلونسو ترجیح داد در مورد اینکه می تواند در انی دیدار حضور داشته باشد یا نه، صحبت نکند. " تابستان دشواری بود. تصمیم گرفتم به جام کنفدراسیون ها نروم و در عوض، تن به جراحی بدهم. فکر می کنم این تصمیم منطقی بود و بهترین اقدام برای من و تیم بود زیرا برای بازی کردن باید 100 درصد توان تان را به کار بگیرید."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:, ] [ 16:6 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 662
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 664
بازدید ماه : 52763
بازدید کل : 457509
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1