مصاحبه واران
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


په په خیلی به پیشرفت من کمک کرد.


    او به سایت فیفا گفت: "یک بازیکن که در رئال خیلی به من کمک کرد، په په بود. او به من یاد داد که هرگز تسلیم نشوم. او همیشه در زمین 100 درصد توانش را خرج می کند و تلاش کرد تا ذهنیت پیروزی را به من یاد بدهد."

    واران همچنین از لیلیان تورام به عنوان یکی از الگوهایش نام برد و گفت: "من بازی های بازیکنان زیادی را در پست خودم تماشا کردم اما اگر بخواهم تنها از یک نفر نام ببرم، آن لیلیان تورام است؛ به خاطر کارهایی که انجام داد و دستاوردهایی که در طول دوران حرفه ای اش داشت."

    این مدافع جوان از تیاگو سیلوا گفت: "او در پست من در حال حاضر بهتر است. من زیادی مقایسه کردن را دوست ندارم اما از نظر حمل توپ و دفاع کردن شباهت هایی با او دارم؛ هرچند ما کاملا شبیه هم نیستیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:3 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1425
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1427
بازدید ماه : 53526
بازدید کل : 458272
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1