مصاحبه واران
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 


کریم از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارد ...


    *اعتماد آنچلوتی: "او یک سرمربی بزرگ است که به بازیکنان رئحیه و انگیزه زیادی می دهد تا رو به جلو حرکت کنند. من این شانس را دارم که در یکی از بزرگترین تیم های دنیا بازی می کنم. ما بهترین مدافعان دنیا را در اختیار داریم و رقابت در تیم ما خیلی شدید است. من رابطه خوبی هم با زیدان دارم. او به شدت تلاش می کند و به من کمک می کند تا رشد و پیشرفت کنم."

 

    *تیم ملی فرانسه: "می خواهم در تیم ملی به موفقیت برسم. هر زمان که فرصت حضور در اردوی تیم ملی به من دست می دهد، در این زمینه تلاش می کنم. من تجربیات زیادی ندارم و نمی توانم عجول باشم. تیم ملی و موفقیت در آن برای من به منزله یک چالش است و می خواهم در تیم ملی بمانم. اینکه دشام مرا به اردوی تیم دعوت می کنند، نشان اعتماد است و باعث خوشحالی من می شود. این ماجرا به من اعتماد به نفس می دهد و نکته مثبتی است."

 

    *بنزما: "ما خیلی با هم حرف می زنیم.او بازیکن پرتلاشی است. فکر می کنم که کریم از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارد و از نظر روانی هم روی اهدافش تمرکز کرده. من اصلا نگران او نیستم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:54 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2378
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2380
بازدید ماه : 54479
بازدید کل : 459225
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1