کنفرانس خبری کامل آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


"اتلتیکو خوب کار می کند. آنها در فینال سوپرکاپ عالی بازی کردند. بارسلونا همیشه جنگنده و رقابتی است، اما من بیشتر از عملکرد اتلتیکو متعجب شدم....."


     بنزما: "او خوب بازی کرد و من از به غیر از گل نزدن هایش، از عملکردش راضی هستم. مشکلی نیست که تماشاگران از او حمایت نمی کنند و پشت او نیستند. این خوب هم هست، چرا که به او انگیزه می دهد."


     گرث بیل: "او روز گذشته دوباره تمرینات را از سر گرفته است و به خوبی کار می کند و من معتقدم که برای بازی روز شنبه مشکلی نخواهد داشت. او در بازی فردا غایب خواهد بود، بنابراین می تواند به خوبی برای بازی شنبه شب آماده شود. او بعد از بازی یکشنبه شب خوشحال نبود اما امروز همه چیز به سرعت تغییر کرد، چرا که ما فکر کردن به بازی روز شنبه را آغاز کردیم."


    آیا باشگاه در استفاده از بیل عجله کرد؟ "فکر می کنم او تنها 60 دقیقه مقابل ویارئال و 30 دقیقه مقابل گالاتاسارای بازی کرده است! هیچ مشکلی برای حضور در مقابل ختافه وجود نداشت، اما او به یکباره احساس ناراحتی کرد. ولی مصدومیت عضلانی نبود، چرا که اگر اینگونه بود او امروز نمی توانست تمرین کند و برای بازی روز شنبه آماده شود. نمی دانم که چه اتفاقی افتاد اما نمی خواستیم که با فرستادن او به زمین ریسک کنیم."


    مدعیان قهرمانی: "اتلتیکو خیلی خوب کار می کند. آنها در فینال سوپرکاپ هم عالی بازی کردند. بارسلونا همیشه جنگنده و رقابتی است، اما من بیشتر از عملکرد اتلتیکو متعجب شدم، تیمی که خصوصیات و کاراکتر مربی خود را دارد. ما هم در حال پیشرفت هستیم. چند بازی خوب را انجام دادیم و کمی نیاز به تداوم داریم."

 

    سبک بازی: "این آسان نیست. معتقدم که یک مربی نباید خود را با یک سبک بازی هماهنگ کند، بلکه باید با کاراکتر بازیکنانش تطبیق یابد. فکر می کنم این مربی است که بیشتر باید خود را با شرایط تطبیق دهد. طبیعی است که یک مربی فلسفه بازی خودش را داشته باشد و بخواهد آن را به تیمش منتقل کند، اما باید این کار را با توجه به ویژگی های بازیکنانی که دارد انجام دهد. اینکه بارسلونا در مقابل رایو وایکانو روی ضد حملات به گل رسید و برای اولین بار درصد مالکیت توپش کاهش یافت، باعث تعجب من شد."


    کارواخال: "خیلی خوب است؛ او فصل را خوب شروع کرده است و بازی ها را با اعتماد به نفس انجام می دهد و آمادگی جسمی و ذهنی خوبی دارد. برای یک بازیکن جوان، داشتن شوق و اشتیاق برای بازی کردن با پیراهن رئال مادرید طبیعی است، اما او به خوبی با فشار ها کنار آمده است و عملکرد بسیار خوبی دارد که من را خوشحال می کند."


     سفر به الچه: "ما باید مراقب این بازی باشیم، چرا که ما تجربه ویارئال را داریم؛ جایی که ما بازی بسیار سختی داشتیم. تیمها با جاه طلبی خاصی مقابل ما قرار می گیرند. آنها فصل گذشته قهرمان لیگ آدلانته شدند و با عزمی جزم مقابل رئال مادرید حاضر خواهند شد."


    وضعیت خط دفاعی: "واران و کوئنترائو ریکاوری کرده اند و می توانیم از آنها استفاده کنیم. مهمترین مسئله این است که آنها به خوبی ریکاوری کرده اند. ما در هر پست رقابت زیادی داریم و بازیکنانی بازی خواهند کرد که به اعتقاد من برای آن بازی بهتر باشند. مارسلو برای بازی روز شنبه آماده خواهد بود."


    مقایسه ایسکو با زیدان: "مقایسه او با زیدان اشتباه نیست؛ مخصوصاً بعد از چند بازی ابتدایی که او انجام داده است. به هر حال این واقعیت است و او شبیه زیدان است. شما در این مورد باید از زیدان بپرسید؛ در واقع خود من این سؤال را از او پرسیده ام. او به من گفت که ایسکو هنوز به آن سطح نرسیده است، اما در آینده می تواند بسیار به او نزدیک شود."


     اوزیل: "او در حملات تیم کیفیت بسیار بالایی داشت اما در 2 بازی گذشته (گالاتاسارای و ختافه) ما بدون او بازی کردیم و در گلزنی مشکلی نداشتیم؛ ما 10 گل به ثمر رساندیم و می توانستیم به 15 گل هم برسیم. ما حتی بدون اوزیل هم خوب پیش می رویم."


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:9 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 493
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 495
بازدید ماه : 52594
بازدید کل : 457340
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1