اوزیل بعد از رونالدو بهترين بازيکن رئال‌ بود
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 

مسوت اوزيل، هافبک تيم ملي فوتبال آلمان در آخرين روز نقل‌و‌انتقالات تابستاني در ازاي 50 ميليون يورو سانتياگوبرنابئو را ترک کرد و به جمع توپچي‌هاي لندن ملحق شد.

به گزارش تسنيم،سسک فابرگاس، هافبک پيشين تيم فوتبال آرسنال معتقد است اوزيل مي‌تواند در لندن به موفقيت‌هاي خود ادامه دهد. وي در اين خصوص گفت: اوزيل پس از کريستيانو رونالدو بهترين بازيکن رئالي‌‎ها بود. متعجبم که چرا کهکشاني‌ها او را فروختند! سبک بازي من و اوزيل شبيه به هم است و فکر مي‌کنم او خريدي فوق‌العاده براي آرسنال است.

وي در خصوص شرايط خود اظهار داشت: از چالش‌هاي دشوار لذت مي‌برم و شايد موفق شدن در بارسلونا بزرگ‌ترين چالش موجود براي من باشد. ترک بارسلونا هيچ‌گاه در ذهنم نبوده است و اميدوارم در اين تيم بازنشسته شوم.

هافبک 26 ساله آبي‌و‌اناري‌پوشان تصريح کرد: زماني‌که به بارسلونا پيوستم باشگاه‌هايي وجود داشتند که اگر به آنها ملحق مي‎شدم پول بيشتري نصيبم مي‌شد. زماني هم که در آرسنال بودم نسبت به امروز پول بيشتري در مي‌آوردم ولي حتي با اين وجود اگر درآمدي 2 برابر حالا پيشنهاد شود حاضر به ترک نيوکمپ نيستم.

فابرگاس 26 ساله تا ماه ژوئن 2016 با تيم بارسلونا قرارداد دارد و در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستاني باشگاه منچستريونايتد به شدت به دنبال او بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, ] [ 2:55 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 976
بازدید هفته : 1038
بازدید ماه : 53137
بازدید کل : 457883
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1