رونالدو برای بهترین بازیکن دنیا بودن نیازی به کمک من ندارد؛حضور کریستیانو نقشی عمده د
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

گرت بیل:رونالدو برای بهترین بازیکن دنیا بودن نیازی به کمک من ندارد؛حضور کریستیانو نقشی عمده در تصمیم من داشت

 

گرث بیل فاش کرد که حضور کریستیانو رونالدو در رئال مادرید یکی از دلایل اصلی انتخاب رئال مادرید توسط او بوده است و اضافه کرد که بی صبرانه منتظر بازی کردن در کنار ستاره پرتغالی است.

این بازیکن 24 ساله امروز قرارداد 6 ساله خود به ارزش 91 میلیون یورو را امضاء کرد و اکنون مصمم است تا با ستاره سابق منچستریونایتد هماهنگ شود.

 

بیل در کنفرانس خبری خود گفت: "برای من کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن دنیاست؛ حضور او نقش عمده ای در تصمیم من برای انتخاب مادرید داشت. بازی کردن در کنار او باعث افتخار من خواهد بود.

 

در مورد ضربات ایستگاهی و پنالتی ها؟ رونالدو اینجا و در مادرید رئیس است. اجازه دهید ببینیم او چه می گوید.

 

رونالدو برای بهترین بازیکن دنیا بودن نیازی به کمک من ندارد؛ او همواره این را نشان داده است."

 

بازیکن ولزی سپس به این موضوع اشاره کرد که قیمت بالایی که برای خریدش پرداخت شده است، فشاری روی او ایجاد نخواهد کرد و او مصمم است تا برای کسب عناوین قهرمانی به رئال مادرید کمک کند.

 

"مبلغ این انتقال چیزی نیست که روی من تأثیر بگذارد. این چیزی میان تاتنهام و رئال مادرید است. بزرگترین فشاری که اینجا وجود دارد کمک کردن به مادرید برای کسب عناوین قهرمانی است.

 

می خواهم عناوین قهرمانی زیادی از جمله قهرمانی چمپیونزلیگ را در اینجا تجربه کنم."

 

بیل می تواند اولین بازی رسمی خود برای رئال مادرید را بعد از وقفه بازی های ملی، در روز 13 سپتامبر و مقابل ویارئال انجام دهد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, ] [ 10:41 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1269
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1271
بازدید ماه : 53370
بازدید کل : 458116
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1