مارتینو: غیبت در تمرین، به مسی کمک می کند تا در مسابقات بهتر کار کند

بارسا این هفته در لالیگا مقابل والنسیا قرار خواهد گرفت اما مسی روز گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه ران در تمرینات آبی و اناری ها غایب بود.

جراردو مارتینو، سرمربی بارسا، تاکید کرد که اگر غیبت در تمرینات، به معنای بازی های بهتر در مسابقه است، مشکلی برای عدم حضور مسی در تمرینات تیمش ندارد.

بارسا این هفته در لالیگا مقابل والنسیا قرار خواهد گرفت اما مسی روز گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه ران در تمرینات آبی و اناری ها غایب بود.

با این وجود، مارتینو معتقد است که استراحت کردن می تواند شانس ستاره تیمش برای بازی در مستایا را افزایش دهد.

مارتینو در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وقتی او دچار مشکل می شود، ما باید از او مراقبت کنیم. او روز گذشته تمرین نکرد و امروز او بهتر بود. فردا خوب خواهد بود. بهتر است که بازیکن به جای یک ساعت تمرین، بتواند در مسابقه حضور داشته باشد."

بارسا بعد از زدن 7 گل به لوانته در اولین دیدار فصل جدید لالیگا، در سه دیدار بعدی تنها 1 گل زد و مارتینو پذیرفت که تیمش در خط حمله از برندگی کافی برخوردار نیست.

" ما از طراوت لازم برخوردار نیستیم. ما گلی دریافت نکردیم و تیم های حریف نتوانستند موقعیتی مقابل ما ایجاد کنند. هرچند والدس مقابل اتلتیکو دو واکنش و مقابل مالاگا یک واکنش فوق العاده داشت.

ما باید در گلزنی بهتر عمل کنیم. با این پتانسیل، فکر می کنم باید در گلزنی بهتر عمل کنیم. مسئله اصلی این است که تسلیک نشویم."

بارسا در چند فصل اخیر در مستایا نتایج بسیار خوبی کسب کرده اما مارتینو به شاگردانش هشدار داد که ساده ای در پیش ندارند.

" آمار نشان می دهد که ما از سال 2006 در خانه آنها شکست نخوردیم اما تنها دو بار پیروز شدیم. ما باید خوب بازی کنیم و تلاش کنیم تا به پیروزی برسیم. "