آدریانو مدافع سمت چپ بارسلونا در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه AS مادرید به سوالات زیر جواب داده است.
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

آدریانو مدافع سمت چپ بارسلونا در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه AS مادرید به سوالات زیر جواب داده است.

 
 

تور آسیایی باشگاه چطور است؟

خیلی‌ خوب. البته به جز ساعت‌های زیادی که در هواپیما سر می‌‌کنیم.

آیا مشکلی‌ در خواب شما به وجود آورده است؟

در چند روز اول بله. کمی اذیت شدیم.

برای شخص معتقدی مثل شما، فکر می‌‌کنم که سفر به مناطق اشغالی رژیم صهیونستی خاص بوده است، درست است؟

پیش از اینکه به آنجا برویم در موردش کنجکاو بودم. خیلی‌ خوب بود که مکان تولد حضرت مسیح را دیدیم. همواره می‌‌خواستم که به مناطق اشغالی سفر کنم و حالا می‌‌توانم به خانواده‌ام در مورد تاریخ آنجا بگویم. حالا همه چیز را در مورد آن می‌‌دانم.

مشکلات مصدومیت شما بیشتر به مشکلات عضلانی شما مربوط است یا رژیم غذایی؟

قطعا ربطی‌ به رژیم غذایی من ندارد. مشکل من بیشتر عصب‌های پای چپ من بود که حس خود را در مناطقی از ماهیچه‌ها از دست داده بودند. من برای چهار ماه با پای مرده بازی می‌‌کردم. گاهی اوقات بی‌ حس می‌‌شد. من ریسک کردم چون احتیاج داشتم که در پستم ثابت بازی کنم. به همین دلیل دردی احساس نکردم.

در حال حاضر شرایط شما به چه شکل است؟

من در برزیل آزمایش الکترمایوگرافی دادم و هنوز از آن می‌‌ترسم اما امیدوارم که بهتر شوم. الان بهتر هستم اما به ۱۰۰% آمادگی نرسیده ام.

تمرین با مارتینو چگونه است؟

همه چیز خوب است. چند روزی را با وی گذرانده ایم و مشخص است که همه ما می‌‌خواهیم پیروز شبیم. کمی به موفقیت وی مشکوک هستند اما ما به وی ایمان داریم.

به نیمار برای مطابقت پذیری با بارسلونا کمک کردید. درست است؟

من در برزیل او را می‌‌شنختم. حالا بیشتر با وی هستم. او با همه صحبت می‌‌کند و منتظر شروع فصل جدید است.

کمی شبیه رونالدینیو است. درست است؟

بله کاملا. او هم شبیه رونالدینیو جادوگر است. نمی‌‌دانید که با توپ چه کار‌ها می‌‌کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, ] [ 12:14 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1814
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1816
بازدید ماه : 53915
بازدید کل : 458661
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1