پیرلو:یووه اولویت اول فوتبالی من است؛شاهد رنسانس فوتبال ایتالیا هستیم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

پیرلو:یووه اولویت اول فوتبالی من است؛شاهد رنسانس فوتبال ایتالیا هستیم

ستاره 34ساله یوونتوس در صحبت هایی اعلام کرد که دوست دارد تا فوتبالش را در باشگاه بینکونری به پایان ببرد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - آندره آ پیرلو ستاره باتجربه یوونتوس در صحبت هایی اعلام کرد که آینده اش در یوونتوس است و امیدوار است تا بتواند که تا پایان عمر ورزشی اش در این تیم بماند.

روز پنجشنبه پیرلو صحبت هایی را برزبان آورد که خیلی ها معتقد بودند که او از احتمال جدایی از بینکونری حرف زده وبه این نکته اشاره کرد که مطمئن نیست که بعد از اتمام قراردادش با یووه در سال 2014 چه آینده ای درانتظار او خواهد بود. و تنها در صورتی در یووه می ماند که حس کند که یکی از بازیکنان ارزشمند تیم است.

حالا او به شفاف سازی پرداخته و اعلام کرده که خواسته هایش روشن است و اینده اش در رختکن بینکونری رقم خواهد خورد.

این بازیکن 34 ساله در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه یوونتوس گفت:« تنها یک هدف پیش روی من است. موفقیت . برای این امر، باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم. ما به شدت تلاش می کنیم تا در اوج باشیم و فصل را به بهترین نحو ممکن شروع کنیم. تنها یک بار و آن هم در دهه 1930 بود که یوونتوس سه قهرمانی متوالی در رقابتهای سری آ به دست آورده و حالا ما این فرصت را داریم تا به تاریخ بپیوندیم و باید بیشترین تلاشمان را به کار بگیریم.»

این ستاره باتجربه ایتالیایی ادامه داد:«یووه تیمی پرانگیزه است و من امیدوارم که در یووه با فوتبال خداحافظی کنم. یووه اولویت اول فوتبالی من است.»

این ستاره ایتالیایی در جولای سال 2011 بعد ازجدایی از میلان به عنوان بازیکن آزاد، به یوونتوس پیوست و با این تیم دو قهرمانی متوالی در سری آ به دست آورد و حالا امیدوار است که این روند موفقیت ادامه داشته باشد.

پیرلو ادامه داد:« با حضور ناپولی، میلان، اینتر، رم و فیورنتینا، فوتبال خوبی در رقابت های این فصل سری آ ارائه می شود و کار سختی خواهیم داشت. این تیمها به خوبی برای خرید چندین قهرمانس رمایه گذاری کرده اند ومن براین باورم که این به منزله رنسانسی برای فوتبال ایتالیاست.بازگشت به دوران موفق گذشته.  وقتی قهرمان نمی شوی، طبیعی است که بعضی افراد نگران باشند ولی ما مطمئنیم که خوب تمرین می کنیم و تمام تلاشمان را به کار می گیریم که در اوج آمادگی باشیم. وقتی دو فصل متوالی قهرمان لیگ می شوی، مردم فکر می کنند که این کار، کار آسانی است و می توانی به سادگی سومین قهرمانی متوالی را هم فتح کنی ولی در واقع این این کار به تمرکز بیشتری نیاز دارد؛ چون حالا همه می خواهند یووه را شکست دهند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 19 مرداد 1392برچسب:, ] [ 21:19 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 668
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 670
بازدید ماه : 52769
بازدید کل : 457515
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1