مارادونا: یک آرژانتینی واقعی برای یووه بازی نمی کند؛ از انتقال ایگواین به ناپولی واقعا خوشحالم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

مارادونا: یک آرژانتینی واقعی برای یووه بازی نمی کند؛ از انتقال ایگواین به ناپولی واقعا خوشحالم

دیگو آرماندو مارادونا از پیوستن ایگواین به ناپولی به شدت خوشحال است ولی از انتقال توز به یوونتوس رضایت چندانی ندارد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - با قطعی شدن انتقال گونسالو ایگواین به باشگاه ناپولی، دیگو آرماندو مارادونا اسطوره سابق این باشگاه به تمجید از انتخاب ال پیپیتا پرداخته.

او از اینکه ایگواین ناپولی را به عنوان تیم اتی اش برگزیده خوشحال است و در گفتگو با توتوناپولی دات نت در این باره گفت:« دریافت این خبر که پیپیتا مهاجم جدید ناپولی است، مرا مملو از شادی نمود. من برای او که همیشه روی چشمان من جا داشته خوشحالم. من مطمئنم که ایگواین از حضور درجمع هواداران محبوبم در ناپولی لذت خواهد برد. این هواداران شایسته احترام فوتبال ایتالیا و اروپا هستند؛ چرا که الگوی واقعی ورزش و ارزشهای سالم هستند. باید بگویم که یک آرژانتینی واقعی هرگز نمی تواند در تورین بازی کند.»

جمله آخر مارادونا به نحوی کنایه به کارلوس تبس بود که اخیرا به یوونتوس پیوسته است.آپاچی آرژانتینی چندی پیش از منچسترسیتی جدا شد و به یوونتوس منتقل شد.

مارادونا در ادامه صحبت هایش گفت:« من امیدوارم که مردم ناپل که همیشه در قلب من جای دارند، بتوانند دوباره قهرمانی تیمشان که نماینده آنهاست را جشن بگیرند. دقیقا مثل سالهای طلایی ای که من در آنجا حضور داشتم . پس برای ایگواین عزیز، ناپولی و  هواداران ناپولی بهترین ها را آرزو می کنم.»

گونسالو ایگواین و په په رینا دیروز برای پشت سرگذاشتن تست های پزشکی وارد ناپل شدند. ایگواین با قراردادی 37 میلیون یورویی از رئال مادرید به ناپولی پیوست و رینا با انتقالی قرضی از لیورپول به این تیم ایتالیایی منتقل شد.

Higuain and Maradona


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, ] [ 12:10 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2338
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2340
بازدید ماه : 54439
بازدید کل : 459185
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1