رونالدینیو: مقابل المپیا از دقیقه اول حمله می کنیم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

رونالدینیو: مقابل المپیا از دقیقه اول حمله می کنیم

سایت کریس رونالدو لیو مسی - رونالدینیو، ستاره اتلتیکو مینیرو، اعلام کرد تیمش در دیدار برگشت فینال جام لیبرتادورس، برای جبران شکست بازی رفت، از دقیقه ابتدایی حمله خواهد کرد.

دیدار رفت با نتیجه 2-0 به سود تیم پاراگوئه ای المپیا به پایان رسید و رونالدینیو اعلام کرد که او و هم تیمی هایش امیدوار هستند که بتوانند نتیجه دیدار رفت را جبران کنند.

رونالدینیو به خبرنگاران گفت:" ما از حمله کردن نمی ترسیم. اگر آنها بخواهند عقب بنشینند و دفاع کنند، یک بازی حمله در مقابل دفاع خواهد شد.

ما باید توجه ویژه ای به ضدحملات آنها داشته باشیم زیرا آنها بازیکنان بسیار باکیفیتی دارند. اما ما از ابتدا می خواهیم حمله کنیم و با زدن یک گل زودهنگام، هواداران مان را هیجان زده تر کنیم."

او که سابقه قهرمانی در جام جهانی و چمپیونزلیگ را در کارنامه دارد، قصد دارد قهرمانی در چمپیونزلیگ را نیز به کارنامه اش اضافه کند.

" من در فینال ها خوش شانس بوده ام. من معمولا گلزنی می کنم و امیدوارم این خوش شانسی ادامه پیدا کند.

من برای همیشه ممنون این هواداران خواهم بود. از وقتی به اینجا آمدم، احساس می کنم در خانه هستم. آنها انگیزه زیادی به ما دادند و ما می خواهیم تمام تلاش مان را برای خوشحالی آنها بکنیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, ] [ 12:3 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 686
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 686
بازدید ماه : 52785
بازدید کل : 457531
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1