گواردیولا:آنچه برای تیتو اتفاق افتاد،به ما نیز تعلق دارد؛برای تاتا آرزوی موفقیت می کنم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

گواردیولا (1):آنچه برای تیتو اتفاق افتاد، به ما نیز تعلق دارد؛ برای تاتا آرزوی موفقیت می کنم

روز بسیار ویژه ای برای من بود. در طول تمام زندگی ام، چه به عنوان فوتبالیست و چه به عنوان سرمربی ، اولین باری بود که مقابل بارسلونا قرار می گرفتم

سایت کریس رونالدو لیو مسی - پپ گواردیولا سرمربی اسبق بارسلونا که حالا هدایت بایرن مونیخ را در دست دارد، دیشب با شاگردان جدیدش موفق شد تا با نتیجه 0-2 مقابل کاتالونیایی ها به پیروزی برسد.

بعد از اتمام این دیدار دوستانه، پپ در کنفرانس خبری شرکت کرد و در مورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. در اینجا می توانید گزیده صحبت های پپ را در دو قسمت مطالعه کنید. این بخش اول صحبت های پپ است:

*اولین بار رو درروی بارسا:روز بسیار ویژه ای برای من بود. در طول تمام زندگی ام چه به عنوان فوتبالیست و چه به عنوان سرمربی اولین باری بود که مقابل بارسلونا قرار گرفتم. یک بازی دوستانه بود ولی تست خوبی برای ما در آستانه سوپرکاپ آلمان بود. بارسلونا همیشه تیم خوبی است. ما مقابل تیمی قرار گرفتیم که خیلی از بازیکنانش را خیلی خوب می شناسم. بارسلونا همیشه تیم سرسختی است. هر دوتیم برای دراختیار گرفتن توپ تلاش می کردند و ما مالکیت توپ را از بارسلونا ربودیم

*سوپرکاپ آلمان: باید برخی از بازیکنانمان را دوباره بازیابی کنیم. ما شانس زیادی داریم و در بخش پایانی تمرینات عملی مان هستیم. ذهن ما به داده های زیادی نیاز دارد. ما در سه هفته اخیر عملکرد خیلی خوبی داشتیم و درانتظار فینال روز شنبه هستیم

*تیتو: آنچه برای تیتو اتفاق افتاد، نه فقط به ما، بلکه به خانواده های ما نیز تعلق دارد

*بارسلونا: شاید این یک نقص کارخانه ای باشد ولی من همیشه از سبک بازی بارسلونا خوشم می آید. ترجیح می دهم به جای آنکه بخواهم خیلی صحبت کنم، ساکت باشم. بارسلونا تیم قدرتمندی است و همیشه در تمام جبهه ها می جنگد. آنها همیشه رو به جلو حرکت می کنند. بارسلونا تیمی تاریخی است و من تنها 5 یا 6 سال با این تیم بودم. آنها رو به جلو حرکت خواهند کرد و روند خوبی هم خواهد داشت. بارسلونا تیمی باثبات است و از هرنظر خوب کار خواهد کرد. من قبلا هم این طور فکر می کردم و هنوز هم این باور را دارم

*تاتا مارتینو، سرمربی جدید بارسا: برای او آرزوی موفقیت می کنم. اگر بارسلونا تصمیم گرفته تا تاتا هدایت بارسلونا را در دست بگیرد، برای این است که تیم به حرکتش در این مسیر ادامه دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, ] [ 11:47 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2427
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2429
بازدید ماه : 54528
بازدید کل : 459274
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1