مورینیو:می دانم که رونالدو منچستر یونایتد را دوست دارد اما فکر می کنم رونالدو در رئال می ماند
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

مورینیو:می دانم که رونالدو منچستر یونایتد را دوست دارد اما فکر می کنم رونالدو در رئال می ماند

 

مهاجم پرتقالی تیم رئال مادرید در حالی که 2 سال از مدت قرار دادش با لوس بلانکوس باقی مانده است، اما شایعاتی پیرامون پیوستنش به تیم سابقش، منچستر یونایتد وجود دارد. البته این در حالی است که این انتقال تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد.

با این حال، سرمربی سابق رونالدو در رئال مادرید اذعان داشت که او سال های بیشتری در برنابئو می ماند.

 

مورینیو در کوالالامپور به خبرنگاران گفت: "چیزی که من می دانم این است که رئال مادرید یک باشگاه ثروتمند است که نیازی به فروش رونالدو ندارد. من فکر می کنم رئال به اندازه ای پولدار است که می تواند هرگونه پیشنهاد را برای رونالدو رد کند."

 

او ادامه داد: "من می دانم که رونالدو منچستر یونایتد و لیگ برتر را دوست دارد اما فکر می کنم که او در برنابئو می ماند."

 

مورینیو گفت: "من این مساله را احساس می کنم. هیچ گونه تماسی با رونالدو نداشتم، فقط اینگونه احساس می کنم."

 

José Mourinho leaving Real Madrid with his head down, in 2013

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, ] [ 10:54 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 415
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 417
بازدید ماه : 52516
بازدید کل : 457262
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1